Snööö snööö mysiga snöööö

Man ska helst sjunga melodin till "Juuul juuul strååålande jul" medan man läser rubriken :P så ni vet haha!

Om snön är mysig eller ej kan väl bli diskutert (läs de lite norskt :P) !! Jag brukar gilla snöns och visst är den härlig att skåda, om man är på insidan av att fönster och inte tvärtom! Är hos Range just nu, Marblan är också här! Ska käka potatis och fiskpinnar! Otroligt underskattat!

Igår vad jag hemma hos Jenny i hennes nya lägenhet!! Vi svullade i oss massor med tårta och godsaker. Och väl till kvällens skräckfilm skulle börja kokade Jenny korv med bröd och mos till :D Riktigt gott!! Filmen, Dolt under ytan, var nog för läskiga för oss haha! Jenny kunde knappt sova hörde jag och jag själv sov i soffan ist för nere i källaren där mitt rum är!


Den 21:a närmar sig sakta men säkert och det är med lite blandade känslor. Mest glädje då men är riktigt nervös samtidigt! Fast det är väl bara positivt att jag inte är ko-lugn! haha Yigga, kl 10.00 är tidigt för mig! Berättar om filminspelningen på msn! Blev lite framskjutet!


Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0