stockholm-hemma

Nu är jag hemma i mitt andra hem i sthlm hos Mahulda och mammalena! Helt underbart :) Vi va rätt trötta allihopa här när jag kom så vi tog en powernap på ca 2 timmar och guuud va skönt! Är värsta mjukis klädd från topp till tå och ikväll har jag och tvn en dejt! Känns inte som det här kommer bli enda kvällen vi ska dejta, tvn och jag alltså, dom här mjukis kläderna är på tok för sköna för det!


 Vi har varit ute i stallet och nu ska vi käka varmkorv med bröd! Gott och enkelt ! Blir här ett bra tag, ska på nått möte i mars nångång så jag måste ta reda på när. Skulle gärna ställa in det och aldrig åka hem till Gävle mer än nödvändigt! Korvarna skiker i stekpannan nu :P Matilda ser lite bekymrad ut men fortsätter att läsa sin nyköpta bok skriven av Marian Keyes.

Västerås var helt fantastiskt iaf!
Nu är maten klar. Skriver mer nån annan dag!

Ha det underbart, de löser sig :)
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0