trevlig fika!

Idag var en segar-dag hemma hos Mia, behöver sånna ibland också. Men sen på kvällen blev det allt annat än att sega. Åkte ner på stan för att ta en fika med flickorna :) En jätte trevlig fika som alltid! Kan bero på att vi fikar så sällan nuförtiden och när vi väl gör det tar vi igen alla ggr vi inte fikat på :P Så de kan lätt bli lite stimmigt haha! Men så trevligt så och mycket mycket skratt! Några sms till 118100 hann vi också med, haha!

nej kommer inte på något att skriva, fantasin försvann någonstans vid 19.30 ikväll tror jag mellan alla skrattanfall och Jennys psykterapi hon hade på mig :P

ha det underbart!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men, funkade inte min psykoterapi på dig då? ;O Jag som tyckte att jag var så himla duktig och proffesionell ;)

2009-02-05 @ 11:35:30
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0