Vackra tulpaner! :)

Imorse ringde min telefon och någon sa att jag skulle få blommor. Dom frågade massor med frågor om när jag skulle vara hemma (jag sov hos min bror) och om ingen var hemma undrade de ifall dom kunde lämna blommorna utanför, de kunde dom. Klockan var väl runt 9 och jag var inte heelt klar i huvudet eftersom jag vaknade av att dom ringde. Trodde faktiskt att de kanske va mina kära vänner som busringt :P

Jag och Robert gick en promenad mot gavleån, tog lite foton och sen bar det iväg till sätra. Ja tänkte forfarande på det där med blommorna och vem som kan vara så omtänksam och gullig så de skickar blommor med bud!!

Käkade mat, glodde på tv, drack kaffe.. och sen!! det stannar en röd skåpbil utanför våran dörr och en gubbe plingar på med en stor bukett i famnen! Den är till mig, en stor väldigt vacker bukett med röda tulpaner i !
Från Mattias :)Taaack!!  Det är så gulligt, kan inte sluta le hehe!  



Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Lisa/Jessica

tanken slår inte att dina kära vänner kan ha skickat blommorna utan bara att dom busringet.

tack för den!

2009-02-15 @ 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0