Västerås

Förstår att ni saknar mina inlägg så här får ni en liten uppdatering!
Igår kom jag hit till Västerås. Dom borde ha ett direkt tåg hit tycker jag. As drygt när jag först ska åka tåg till uppsala, byta till buss där och åka till enköping sen vidare med tåg till västerås. Ja och Mia va riktigt stressade för vi viste inte vart alla olika bussar och tåg skulle gå ifrån så vi sprang med packning och barnvagn.. oj oj oj :P haha men nu är vi framme. Hon i enköping och jag i Västerås hos Mattias!
Igår fick vi i oss två flaskor vin och glodde på film. Har hittat de ultimata vita vinet, Jenny black tower har ingen chans mot det här gudomligt goda vinet vi drack igår! haha. Vi får dricka de när ja kommer hem till Gävle igen! Minns inte vad det heter nu men jag ska kolla på flaskan och skriva ner det!

Ikväll är det fest som står på schemat. Ska klura ut vad jag ska ha på mig, as svårt ju!

Såg Kyle XY nyss, serien är ju as bra!! Dom visade första avsnittet på femman nyss, tänkte att dom skulle visa flera när dom endå är igång, men icke. Dom visar Top Gear ist, vem fan ser på de?

Ni får nöja er med de här inlägget!

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta men jag älskar Top Gear!!

2009-02-25 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0