Wellness skolan!

Vaknade kl. 10.00 i vanlig ordning :) Om det hade varit förra veckan hade jag snoozat minst en timme till men nu tänkte jag att de är riktigt skönt att komma upp och vakna till ordentligt innan man ska iväg! Ska nämligen ner på stan med Jenny och inhandla alkohol etc etc till ikväll!!

Zappade runt lite och hamnade slutligen på kanal 8, det var det nya Wellness programmet som var på! Kollade på det och det verkade faktiskt intressant. 
       Mitt i allt ihop sa programledaren att man skulle ta på sig mjuka byxor och göra sig redo för avslappnande Yoga! Yes tänkte jag. Skyndade mig allt jag kunde för att hinna med dom första rörselserna. Hittade inga träningsbyxor så de blev ett par jeans, men dom är  mjuka och smidiga ! Missade väll några rörelser men jag hakade på endå och kom snabbt in i det igen. Har ingen yoga matta eller någon vanlig matta i mitt rum för den delen så jag satt i sängen. Inte den bästa platsen för dom rörelserna kände jag sen! Fick ju en rejäl balansträning där ett tag. Tänk er att balanserna, ganska nyvaken, i en säng ståendes på ett ben med båda armarna uppsträckta mot taket! Inte så jäkla lätt men det gick faktiskt :) Sen andades man lite å satte sig ner i den vanliga ställningen och då blir de reklam!! REKLAM, mitt i yogan! Så kan man inte göra. Så nu vet ja inte om ja är färdig eller om de kommer mera! haha

Nu ska ja facebooka lite sen kanske göra mig iordning för Jenny ringer nog snart!

Ha det underbart!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Robert

hehe vi är en welnessfamilj :P

2009-02-07 @ 12:40:14
URL: http://www.metrobloggen.se/Robertbloggar
Postat av: mia

HAHA perfekt avslappning med lite reklam

2009-02-09 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0