Betnér maraton!

Idag strax efter att Mattias och Daniel (<---numera Leinad :P )åkt hem kom jag på att jag inte gått utanför Mias lägenhet sen i fredags när jag hämtade upp pizzorna vi skulle äta. Inte undra på att jag är trött :P Kan inte varit mycket syre kvar där, 3 vuxna (mer eller mindre :P) och två barn som stojjar runt en hel helg utan att gå ut :P shiit. Men kul har det varit! Mattias och Danne kom ju till Mia i fredags när hon fyllde år. Hon och Danne gick ut och åt medan jag och Mattias var barnvakt, jäklar vilket team vi är hehe! Sen på kvällen spelade vi monopol, jag och marblan fick vip-pass på stureplan och behövde inte betala hyra när vi hamnade där! Riktigt bra deal! Vi har fortfarande inte spelat klart! haha monopol är ett evighets spel!

De va den natten ja inte kunde sova så mycket, någon timma sömn fick jag nog och sen vaknade jag runt 10. AS trött! haha men lite kaffe på de så var man människa igen. På dan gjorde vi nog inget speciellt mer än att gosa med Tristan, kittla sönder Marquz och lata oss framför tvn! Riktigt härlig dag med andra ord! Mot kvällningen var det youtube och mycket garv som stod på listan. Mia och Danne var med en stund och glodde på alla klipp vi kunde komma på men dom gav upp och då började det, vårat maraton. Mattias och jag tittade på alla "I ditt ansike" program av Magnus Betnér! Damn han är bra asså! Tror vi gick och la oss runt halv fem... på morgonen! Kanal 5 är ju så söta så dom lägger in reklam i alla sina Webb-tv serier så nu är vi expert på Ford-reklamen och kan den utan och innan. Efter att vi sett den 4 ggr så var nog båda lite sugna på en Ford fiesta och en ny platt tv ! undra varför...

Ska snart sova, eller iaf lägga mig i min gudomligt sköna säng och glo på tv!

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0