bröllops duellen

Kom hem från bion nyss, den fick en plupp i tidningen men får nog 3 av 5 från min sida. Kändes som om det var jag och mina två kompisar som skrattade mest, resten hade ingen humor :P Den är värd att gå och se iaf. Nästa film vi ska se är "I taket lyser stjärnorna" :) Premiär 30 januari!

Jag är jäkligt hostig och förkyld just nu :( damn it! Men det ska bli bättre!! Imorgon ska jag gö en c-vitamin chock och bli frisk som en nötkärna!!


Nu till min grymt sköna säng och mitt hääärliga täcke!!! Köpte några filmer igår så jag har nått att göra nu :)

Göran, lycka till later ;) höhö

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jenny

DEN SKA JAG MED PÅ!!!! :) Så påminn mig ;)

2009-01-18 @ 03:46:51
URL: http://jennyhagman.blogg.se/
Postat av: Robert

Hehe så du gilla den iaf :)

2009-01-19 @ 13:23:31
URL: http://robertsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0