De kom på besök

Det är vitt ute, snön yr omkring och den blöta-iskalla kylan tränger in genom kläderna. Solen som värmde, den torra asfalten och de ljumna vindarna var bara en preweiv av vad som komma skall, om några månader kanske..

                                                                          

Våren är mer än välkomen nu, men jag tycker vi glömmer allt slask och går direkt på solen och fågelkvittret.

Förut har jag sagt att hösten är min årstid. Men alla har sin charm, vintern är mysigt och kall, våren är glad och solig, sommaren är gudomligt härligt när vi här i Sverige lyckats tigga åt oss några soltimmar ist för dom otroligt välkända mörk grå molnen som brukar vandra på himmlavalvet och sen har vi hösten, så färgglad och full av lek och liv!
 
Sa även att jag blev så kär på hösten.. ehm.. när då? De va år sen jag var det hehe! Och ja känner faktiskt att jag inte har så bråttom heller. Jag har så mycke annat på g nu så jag skulle endå inte ha tid! Det är faktiskt sant, de skulle bara vara distraherande att behöva tänka på nån kille hela tiden. Jag har det bra som det är! Eller jag har det helt underbart!!!

Göran när ska vi åka till Thailand? :D
höhö!

Ha det underbart och kom ihåg, njuuuut!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0