Den som väntar på nått gott..

får oftast vänta för länge.. ja vet! Men snart mina kära läsare, snart ska jag visa er The big secret! De här inlägget är väl framförallt riktat till min käre vän Jessica som otåligt sitter i Övik och gnager naglarna av sig själv av nyfikenhet! Det nya datumet för de projektet start är flyttat till 11 januari. Alltså på söndag. Pga förkylingar och sånt. Men sen jäklar! haha!

Ja har en inköptlista på saker jag MÅSTE köpa imom kort och de är väl typ en ny väska för dragkedjan är helt sönder och öppnas när ja inte vill, sen en plånbok och sånt där spännande men över står faktiskt silvertejp!!! Finns det något viktigare? I matriell väg då haha! Silvertejp kan användas till ALLT! Minns när vi åkte till Hultsfred tror jag de va (05) och ja hade inhandlat ett par billiga skor från ÖB faktiskt :P tänkte att fan de är endå fullt med lera, piss och spya där så då kan ja ha ett par billiga skor. Skorna hade jag hela hultsfred nästan och ett bra tag efteråt för dom va as sköna :P Sen en dag gick dom sönder lite grann och ja skulle väll ut i skogen och ville inte ta ett par fina. Då hittar ja en rulle med silvertejp och tejpade skorna och det funkade utmärkt, som nya! Och ja vette faen va ja har tejpat i mina år. En plastbåt, från nån mack, som vi alltid hade på sommrarna i stugan och åkte runt i, den tejpade vi med silvertejp!

Nu ska jag youtuba sönder Mias dator :P haha!
Ha det underbart nu och glöm inte silvertejpen! Ootroligt viktigt :P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack Ylva, det var gulligt fast jag fick ju inte ens en ledtråd.. ;)

2009-01-09 @ 01:54:27
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0