För ja är vaken tralalalala laa

Klockan är strax före halv fyra på natten eller morgonen för er som vill det. Jag är as pigg fast aningens snurrig i huvudet. Jag ska ringa ett as viktigt samtal på måndag som kommer ge ganska mycket :P men nu helt plötsligt fick jag för mig att det var imorgon och kände att jag kanske borde sova. Fast de är ju lugnt nu, eftersom det är på måndag och inte imorgon!

Kan va vaken länge å sova hela dagen imorgon! Till klockan fem på kvällen kanske för sen ska jag till Elin på en trevlig hemmakväll :) Åh justja på söndag kommer Mahulda hit :D ska bli as najs att träffa henne igen! Nej ja ska inte blogga nu :P Min lilla sekt med mig själv kan bli förstörd då och de vill jag ju inte! Så youtube here I come!

Nu kom jag på att jag och Katta har en ölkväll att ta igen, eller göra.. eller.. aa vi ska iaf dricka öl!! Men när då? Ska fråga henne :P

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0