Första dagen på det nya året!

Igår var det nyårsafton. Vi åt mat, drack.. ganska mycke och ganska fort :P, sjöng, spelade guitarhero och hade en riktigt najs kväll tycker jag! De här året kommer bli jätte bra :) Känner det på mig!

Är hos Mia nu. Jag och Linnéa ska sova här inatt så Pelle (katten) får lite sällskap å så :) Just nu är Linnéa duktig och gör fint här och sen ska vi nog sjunga karaoke om deinte blir försent. Killen på våningen över har två jättefina stora hundar och han kanske skickar ner dom om vi sjunger när klockan är liite för mycket :P

Va gulligt du skrev i min blogg igår Jessica :)


Hoppas ni alla får ett helt underbart år!!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0