Frisk!

Äntligen är jag frisk! Sitter nu hemma hos min bror Robert för en heldag med southpark! :)

Imorgon är det fredag, inte vilken fredag som helst för både Mia och Jessica fyller år! Så imorgon ska jag hem till Mia och vara barnvakt hehe så hon och Daniel kan äta en härlig middag ute! Känns som om det va så länge sen ja träffade Marquz och Tristan nu så de ska bli kul! Marblan fyllde år för två dagar sen och idag försökte dom muta dit mig med en tårtbit :P hoppas dom spar den tll imorgon! Sen händer de andra najsiga saker imorgon också!!!

Åh nu ska jag göra kaffe :) Mitt älskade kaffe som inte druckits på fleera dagar!!

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0