Godmorgon eller godkväll om det känns bättre!

Ja, jag menar det också. Eller säger man godkväll när man vakna halv 8 på kvällen? Till saken hör också att jag var vaken hela natten, för att sen senare samma kväll gå och lägga mig i tid. Men jag gjorde ett misstag vid 10.00 imorse, jag tog ett varmt bad vilken gjorde mig as trött. Och för att inte drunkna blev det en kort vistelse i det heta vattnet. Kl halv 12 ungefär gag jag vika för sömnen och gick och la mig i Mias sköna säng! Hon väckte mig halv 8 och frågade om jag skulle vara vaken nån timma innan de var dags att sova igen för att sen vakna upp imorgonbitt och vara utvilad! haha!

Ja, jag ska snart gå och lägga mig igen. Tror inte på att vara vaken längre för att vända sitt dygn rätt. Nu kör jag tvärt om. Sooova!!! Kanske ska käka mat först så ja inte vaknar fyra på natten as hungrig, då spricker ju hela idén!

Önska mig lycka till!

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0