Hjälp!

de är fredag, klockan är tjugo i 11 på kvällen, jag är as mätt och pigg som en skållad bäver! Säsongs starten för programmet Hjälp! som går på tv4 var ingen höjdare kan jag tycka. Dom har tagit bort den kanske bästa karaktären i serien, självmordsmannen spelad av Johan Glans. Johan Rheborg och Sissela Kyle är kvar ännu men de är bara en tidsfråga. Jag minns inte men kanske tog Johan Glans karaktär i serien sitt liv och är därför inte med, jag måste dubbel checka de!

På söndag om jag inte missminner mig så börjar dom sända "Raw", stand-up comedys hjärta! De är så mycke bra på tv nu så min hjärna strasslar ihop sig och så missar jag alla :P Får köpa post-it lappar å skriva upp.

Nu ska jag facebooka sönder mig och hoppas att Mr M finns på msn att dryga med eller yigga!

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Yigga

Jag finns där! :D Hur kunde du ens nämna nån Mr.M innan du nämnde mig -.-'

2009-01-31 @ 00:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0