Ny frisyr

Sitter hos Elin nu och dricker grogg med Sanna, Michaela och Elin förstås :) Vi tittar på körslaget och vi ska nog gå till en pub!

Sanna fick äran att klippa min lugg som såg förjävlig ut, hur den ser ut nu efteråt kan diskuteras :P I hjärnan så sa jag- Klipp en halv centimeter så ögonbrynet knappt syns. I verkligheten sa jag klipp en till två cm :P Och eftersom hon inte är en tankeläsare var det mitt verbala språk hon lyssnade till. Två centimeter klipptes och hade hela luggen blivit så kort hade jag kännt mig som en butch flata :P Men hon klippte resten av luggen som jag hade tänkt i min hjärna men efter too much hårspej på den kortastes delen av luggen så blev det sne lugg :P Som ja nu kommer ha i två veckor framöver eftersom de tar ca två veckor för luggen att bli förjävlig :P

Efter klippningen tog vi fram damsugarn för att dammsuga av mig och Elins badrum som nu var fullt av mitt hår. Sanna dammsög upp mina tuttar och gud vet vad :P hahah men ja är inte bitter, haha Sanna hade lika gärna kunna rakat av mig håret och jag hade faktiskt inte brytt mig, inte nu. Ja är med världens bästa personer just nu och har det grymt trevligt! Vad resten av världen tycker bryr jag mig inte om, de hjälper inte mig eller någon annan :P

Summa summarum: Klipp inte håret med grogg och vin i kroppen :P

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0