PROJECT!!

Ja ni kära läsare. förstår att ni undrar vad jag har gjort för spännande idag då! och de ska jag fasiken berätta också.

Jag sov ut rejält (skönhetssömn, och jäklar va snygg jag är nu) , vaknade ca kl 15.00 av att Göran ringer å väcker mig för andra gången idag. Tyckte tydligen att jag sov liiite för länge. Men vetni, jag kan sova hela dagen och va vaken hela natten för jag är "ledig" !! wohooo Nu sa jag ringa å väcka rangar å säga att imorgon börjar vi med vårat project vare sig han vill eller inte :P Ja vet att han vill så... och vetni en till sak? Jag vet att project egentligen stavas med k men det är så mycke roligare med c!

Mr M nu tycker jag att du ska sluta vara upptagen på msn, det är inte alls roligt :P Sover du redan är du riktigt nördig om du inte har ett vettigt jobb att kliva upp till imorgon vill säga! Då är du bara lite nördig som du alltid är!!

haha ringa robert var det ja!

Ha det underbart nu!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Mr M

Jaja, jag ska skärpa mig. Men jag är mestadels parkerad i soffan numera för att lyssna på eksemmannens jämmer och besvär :D

2009-01-05 @ 02:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0