rattarattaraaa

idag sova jag ganska länge, ställde klockan på 10 men klev väll upp runt två. de här måste lösas. ska tvinga upp mig imorgon och göra något vettigt.

Kom nyss hem från Madde där det var film/tv-kväll i vanlig ordning.Kollade på Lasse åbergs suntrip film, minns inte titeltn :P  Det var najs!! Ja längtar tills jag får pengar för då ska jag äntligen klippa mig :D yeey!

Imorrn ska jag hem till Robert och glo igenom lite south park och kanske lite lexx! de va ett tag sen nu!

Nej, får bli ett kort inlägg idag. fantasin fanns inte just nu haha! Imorgon kanske det blir något otroligt spännande, vem vet?

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0