såhär mitt i natten

Ja sitter här, är apigt pigg, gladlynt och mina tankar är överallt där de är helt faktastiskt underbart! Jag käkar en chokladklubba jag köpte på natti hemma :P och garvar åt mig själv, med mr m :P Tänk om ja inte hade nördie mr M att prata med på msn om sånna här otroligt viktiga saker vi faktiskt pratar om :P oj oj oj.. säger ja bara. vad krånligt allt skulle bli och min hjärna skulle trassla ihop sig till nudlar... ehm..

ps. sanna de vita och de röda och de gröna på klubban smakar faktiskt choklad :P ds.

ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Lisa

självklart ska jag göra det. det är bara att vi bestämmer en dag :) pusss

2009-01-30 @ 13:09:33
URL: http://ziiza.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hur går det med projektet? När tänker du skriva något om det? :)

2009-01-30 @ 16:31:35
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0