sms

Jag tror att jag har lite Örjan i mig, ni vet Örjan Lax från Hjälp! När ja får sms och inte har pengar på mobilen så känner jag bara varför ringer man inte? De går tusen ggr fortare, man får det man vill ha sagt fort och smidigt, de blir billigare att ringa ist för att skicka tusen jäkla sms fram och tillbaka. RING!   Gulliga sms kan man fortsätta skicka !

Fast egentligen handlar de väl mest om att sms känns så kalla och opersonliga kan jag tycka.  Har man ful dialekt kanske man kan skicka sms ist för att ringa men har man en riktigt as fin dialekt, ren dialekt, så tycker inte ja man ska sitta å tjyvhålla på den, nästans straffbart känner jag. Ring för tusan!  fast bara på dagarna, efter kl 13.00

Måste kanske informera mina kära läsare om att klockan är 03.00 och vad ska man göra då när man läser min blogg? Ja, precis, ta allt med en liten liten nypa salt! 

Bra då fick ja de sagt också :P
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0