snar snart :)

Är sjuk, tror ja nästan har en lättare variant av influensa .. kanske. Sover typ på dagarna ist för nättern, skit konstigt men de har blivit så. De svider i näsan så när ja sover har ja papper där för att de inte ska svida :P De gör att ja såklart måste andas med munnen och då vakna jag av att jag pratade i sömnen :P Undra vad jag sa haha. Och så gjorde jag visslande ljud.. läskigt :P Ja fryser och svettas i ett. Ena stunden har jag mitt duntäcke och tusen miljarder filtar, sen måste dom bort för jag svettas sönder. Måste ha en c-vitamin chock fort! Men ingen vill gå till affärn :P Igår ville jag ta ett riktigt hett bad men de va för kallt för att resa mig från sängen och gå två trappor upp, idag skulle jag kunna bada i is!

Nu ska jag kolla på doctors, dricka varm mjölk och bli frisk!

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Robert

Låter som de jag hade efter mary va här.

2009-01-19 @ 23:34:10
URL: http://robertsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0