the show must go on!

har haft den låtslingan på hjärnan hela tiden medan ja la in massa bilder på våran bilddagbok nyss. På varje bild tänkte jag vad ska ja ha för text under denna då? och hela tiden kom texten "the show must go on" upp i mitt huvud. Skulle kanske skrivit den under varje bild?  Men den kändes liksom inte rätt till alla :P haha  vill man se bilderna från nyår är det våran bdb man ska besöka. Har du inte gästlösenordet dit är det inte meningen att du ska se heller så sorry :P Har du det kan ja bara säga en ska, titta och njuuuut!

Nu ska jag grejsa lite å sen lägga mig i min helt underbara säng och kolla på tv!! 2009 kommer bli så perfekt, så bra, så helt underbarr roligt på alla sätt å vis :D

Ha det underbart nu!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0