världens sötaste

sitter men och kopp kaffe och har världens sötaste lilla unge i famnen. Han har riktigt blont hår, dom finaste blåaste ögonen och ler med hela ansiktet!! han följer min kaffekopp noga men blicken, frågandes om vad som finns däri. han kan inte prata ännu men de är klart han förstår! jag förstår honom och vad han vill utan att han använder ord :) de är tufft! nu försöker han prata och han skrattar :)

just nu är nog hans fötter de roligaste som finns, tycker han själv :) Han heter Tristan och är en av mina två otroligt söta systersöner :) så otroligt söööt!!!  han pratar på rejält nu, på sitt bäbis språk då. mest aaa ! justja han har ett till stort intresse, förutom sina fötter, de är att dra i katten pelle (svanslös) . tur som de är så bryr sig inte pelle alls! 
Nu jollrar Tristan så sött medan jag matar honom med välling!! haha


 en ganska nyfödd tristan :)

Ha det underbart!
over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0