kallare kan inget vara?

sitter här i våran hääärliga lägenhet med tjockis katten i knät och ett glas vitt i handen... eller på bordet just nu för jag skriver.. :p behöver inte ens ställa in vinet i kylen för våran lägenhet är svin kall.. får nästan värma vinet så det inte blir is.. nästan heh

kollar på idol också, erik och tove ska lätt vinna, båda två! jag kan hoppas att dom i idol juryn läser min blogg och kommer på att två finalister är bättre!

är ganska förkyld just nu lite jobbigt att sova. jag tycker att vitlök och te gör en frisk medan anders tror på alhokol så jag testar hans teori först.. haha :P


Sanna: haha eller hur :P
skulle funka eftersom jag är pryd då! höhö

nu börjar idol!
ha det gött!!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0