nada rekvistita

har nyss skickat in ett arbete och som vanligt efteråt undrar jag om det var bra skrivet. För jag ser verkligen inte sånt. Men men bara att vänta nu.

Hittade inga kläder till serien så vi får leta vidare, jag och Anders käkade lunch på stan, riktigt gott!! sen handlade vi läsk till kvällen och nyss skulle jag öppna coops cola för att ta ett glas och till min förvåning "pluppade" de inte när jag öppnade flaskan och inget skum blev det i glaset, bara äcklig sörja. Colan var totalt avslagen. vet att det är billig läsk men herregud lite kan man väl förvänta sig endå. förmodligen lite lite öppnad redan i affären av nått slusk. den smakar helvete och jag hatar konsum nu :P haha

ha det gött!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0