Pigg!!

Fick tillbaka mit matteprov idag, fick g och då pluggade jag knappt så tänk om jag faktiskt var duktig för en gångs skull och ägnade lite tid till skolan. kanske skulle kunna få ett vg iaf? ;P fast så sa jag hela gymnasie tiden också och de gick ju inte så jäkla bra :P

Imorgon ska jag vara i skolan hela dagen, har håltimmar och sånt men ska gå på extra matten så jag kommer ikapp ordentligt!! Hoppas verkligen jag tycker samma sak imorgon och inte åker hem för att pussas med anders ist.

 han tror att jag är sur på honom nu :P haha, för att vi kollade på en film som sög och beslöt oss för att se en annan men sen var det någon tunering på ett spel som han ville spela ist.. han får tro att jag är sur en stund :P då är han kanske extra gosig när han säger god natt senare.. fast det är han iof alltid!! fast skriver jag såhär kanske han strejkar.. damn!

Borde sova, men är pigg. borde plugga också.. kanske kan mixa dom? troligtvis inte men tänk om!! Åh va najs det skulle vara!! nu tänker ni att när jag är så pigg så borde jag plugga.. men nej kommer inte att hända..är kanske lat också.

nu ska jag hitta på något meningslöst att göra på datorn tills jag blir trött, se en serie kanske?

Ha det gött!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0