rastlöshet

Jag var riktigt rastlös och dampar sönder på anders, han dampar tillbaka lite, men inte som mig :P Mitt i alltihopa går han på toa, efter en kort stund ropar han "Älskling, kan du komma med ett måttband?" jag kopplar direkt till något snuskigt och småskrattar medan jag minst tre ggr frågar "Seriöst?" och han säger att han vill ha det.

Han öppnar toadörren så tar han måttbandet. jag kollar lite konstigt på honom men så börjar han mäta väggen i badrummet där duschen är, för att se om vi får plats med badkaret som står i källaren och skräpar!! haha. de är lite snevägg och på den kortaste biten var det 135 cm, så vi går ner i källaren och mäter badkaret till 137cm.. vi tog upp det och ställde det lite snett i vårt söta lilla badrum.
Men nu var det ett problem, badkarsplupp? vi har ingen sådan, vi gick ner i källaren igen och letade men hittade ingen så anders kom på en massa mer eller mindre smarta lösningar.

Lösning #1: liten plupp med svarttejp; funkar ej
Lösning #2: intejpat papper (som en boll), funkar ej
Lösning #3: mindre intejpat papper, funkar ej
Lösning #4: tvättsvamp nertryckt i badkarshålet med tejp över; Funkade perfa!!!!

Anders tände massa ljus sen klev vi ner i badkaret och hade det mysigt! Guud vad jag har längtat efter att få bada! Anders är riktigt bäst :)

Nu sitter jag och dricker oboy, anders spelar!

Ha det underbart!
Over and out 

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0