"spännande" människor

firade min kusin hos min bror igår. där var det en tjej som antingen ville vara cool eller var helt rubbad (förmodligen båda) som "snortade" socker och salt...lite udda sådär. som tur gick hon innan vi skulle till krogen.

sen var förfesten över och wasteland var nästa anhallt. där spelade bandet lilla syster och dom var väl sådär kanske så jag och anders drog till en pizzeria och käkade mat. där var det ännu en spännande människa... hm.
det var en gubbe som inte kunde öppna  sin plånbok så han ville ha en krona för att bryta upp den, det gick sådär kanske men efter många om och men lyckades dom. jag och anders fick våran mat och satte oss ner. gubben fick också sin mat och sätter sig bredvid mig.. i början verkan han väl halvtrevlig men skum sen när han har käkat upp stirrar han ut mig och anders. vi dissar honom. sen tycker han att vi ska gå så han puttar ut oss därifrån, helt psyko...

nu hoppas jag att någon snäll människa ska plinga på och fråga om vi vill ha hjälp med att städa köket, det ser förjävligt ut. VÄRRE än ett bombnedslag :P bläää :P

aja tack och hej
over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, sällan du Ylva drar till dig skummisar :P

2009-10-25 @ 18:29:38
Postat av: Thyrza

för de första är jag inte rubbad, och för de andra försökte du förlöjliga min vännina som satt och grät över din bror på toaletten...

Människor är olika och med tanke på att jag snortade socker så kan de bero på alkoholkonsumtion.. vilket är ett vanligt fenomen...Dessutom så behövde man uppåttjack me tanke på att herrskapet inte va särkillt roliga...

Synd att din människosyn inte är bättre än såhär...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0