Crea diem'..

Sitter i vår utomordentligt sköna soffa med en varm kopp snabbkaffe. Tija river ut sina leksaker ur hennes leklåda.

 Jag skrev nyss nationella provet i matte C. Aldrig tidigare har jag brytt mig och varit så fruktansvärt helviskt nervös inför något dylikt. Men aldrig tidigare har ett betyg spelat så stor roll heller. Det är förmodligen detta betyg som avgör om jag kommer in på ekonomprogrammet eller inte i vår. Så jag hoppas verkligen att jag lyckats skrapa ihop 12 ynkliga poäng som krävdes för ett G (av typ 46 poäng)



Utsikten från provet. Det är tuffare i verkligenheten, man ser skitlångt.


MysTija i hennes soffa.



Vi brukar gå promenader vid ängen här nerenför där vi bor. De är ett träd där som fortfarande har sina löv kvar.. Tänkte på det redan sent i höstas när alla andra träd tappat sina löv och inte ens den sjukt starka vinden fick tag i de här trädets löv. Ganska tufft faktiskt..
Den här bilden är tagen för någon dag sen.




Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0