YES!

Har suttit och knåpat lite till en blogg för det jag och Mia säljer. Blir nog ingen mer marknad (iår) för oss. Jag och Anders åker ju ner till härliga familjen!! den 20:onde och det är väldigt snart så innan dess blir det inget. Kommer hem någongång i januari, vet dock inte när ännu. 

Satt o läste en blogg som en barndomsvän har och blev så inspirerad! Blev värsta aha-upplevesen och nu känns det som att inget kan stå ivägen!! Allt kommer ordna sig, det kommer gå vägen! Känner mig taggad till tusen nu!

Måste dock ta tag i skolan också. Klarade inte np i matte. Får göra en prövning efter lovet. Vilket betyder att jag måste avsätta en hel del pluggtid under lovet.. yeey.. :( Men det är vad som behövs och det är vad som står mellan mig och mitt mål som ekonom.

Ni får adressen till sidan jag sitter och fixar med såfort den är färdig :)
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Måste bara säga FÖRLÅT för jag inte sagt vad läppstiftet heter men jag har inte hunnit kolla, jag tar med det till mamma vid jul så får du kika på det! :$:$ KRAAAM.

2010-12-15 @ 23:14:30
URL: http://emelllieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0