mer positiv!

Det var väl egentligen igår jag tänkte efter ordentligt. Förr var jag inte lika glad eller positiv och störde mig lätt på småsaker. Men det hjälper varken mig eller mina nära och kära, som jag gärna vill ska vara det väääääldigt länge till. Så nu sker här en förändring. Jag kommer omge mig med personer som är postiva och glada! Jag ska vara positiv och glad för det smittar av sig! Och allt är ju så mycket roligare då, eller hur? Vill jag minnas att jag satt och snackade skit om folk och klagade på allt eller att jag var glad och skrattade och hade härliga samtal med människorna i min närhet? Självklat det sistnämda! Jag tror man får ut så mycket mer av livet då. Nu ska jag sitta här framför tvn och njuta! Ha det underbart! Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Robert

Helt korrekt :)

2010-02-08 @ 14:34:06
URL: http://lixomrobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0