skit

Är helt slut. har matte om tre minuter... jag är hemma. Igår var det engelskabok analys, piss kommunikation och svenskabok analys och en jäkla massa information. Om man kunde se in i min hjärna just nu skulle det förmodligen se ut som om en orkan är där inne. Jag är verkligen helt slut. Kan inte tänka, skulle helst vilja sova men jag hinner inte. Idag ska det städas om lite i gamla lägenheten då hyresvärden klagat, det ska lämnas in nycklar och det ska handlas mat.

Vill gå i ide som björnarna gör. Vakna upp igen när jag om många år fram kan få vara ledig på sommaren och bara ligga i solen och njuta. Det lär dröja länge. Kan inte direkt bestämma vad jag ska plugga i framtiden.. sitter helt fast just nu.. Vad kan jag jobba med??

Anders har mycket i skolan å ja har mycket i skolan. Vill ju inte gärna pracka på han alla mina tankar och känslor just nu känns lite väl egoistiskt.. Jag klarar det här.. det vet jag!

Hyresvärden ska också att dom måste tapetsera om i köket i gamla jäkla lägenheten så det kommer kosta också.. Tjockis gjorde några riv i tapeten strax innan vi skulle flytta hit.. man har sån tur nu... Vi ska väl försöka hitta någon värdig ägare till henne också. Vi har inte tid eller ork att ge henne uppmärksamheten hon behöver.

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0