sommar sommar sommar!

Idag var det städ dag här hemma och tvättdag för den delen. Igår gick vi och la oss och sa att det kommer bli så skönt att få sova ut imorgon och vakna när man vaknar. Hade gärna sovit längre än till 09.30 men tur var väl det för vi hade tvättid 10.00. Så jag väckte min stackars kärlek som verkligen ville sova ut och ner i tvättstugan med påsarna.... När tvätten var islängd i maskinerna gick vi upp och åt en härlig frukost! Sen tog jag tag i städningen. Faktiskt inte så jobbigt när man väl är igång! Mitt i städningen märkte jag att vi inte har beslag att sätta upp gardinstängerna så iväg till IKEA för att inhandla sådana. Vi kom hem med två gardinstänger med beslag, två spottskene lampor till hallen, tre kuddar, grejsimojs till skruvdragare och borr, galgar samt en stekpanna!

Såg på den härliga serien solsidan nyss. Man glömmer att det är vinter och ruskigt ute när man tittar på en serie som utspelar sig mitt i härliga sommaren.

Nu ska jag läsa en bok jag inhandlade igår: Champagne Flickan.

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0