tack tack :)

Vaknade klockan nio, skulle egentligen upp sju och vara i skolan halv nio. Rektorn skulle vara med på lektionen och vi skulle redovisa... Kändes drygt först men sen tänkte jag att jag kan välja att vara arg på mig själv för att jag försov mig eller strunta i det för det är något jag inte kan påverka i efterhand, och ist göra något av dagen! Solen skiner och den är sååå välkommen!! Herregud vilken påverkan den har, jag blir så pigg och glad! Ringde min kära syster men hon svarade inte. så jag funderar på att hälsa på mamma&pappa för det var på tok för länge sen! Så får det bli! Ska bara dricka upp mitt härliga morgon te sen går jag dit! Vill säga att min kära pojkvän är bäst också :) Anders, jag älskar dig! Ha det underbart! Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0