en bra dag

Vaknade med humöret på topp, ringde min kära syster Mia och vandrade hem till henne i vinterkylan med solen värmande mot ansiktet. Vi ( Nea, Mia, Tristan och jag) åkte iväg till diverse affärer. Jag inhandlade lite blommor och blomjord. Hemma var jag helt lyrsisk över mitt nya inköp och planterade dom fint i en oanvändbar långpanna ;) Blev faktiskt riktigt snyggt tycker jag själv. Försöka få min kära Anders att också se på den med mina ögon men för honom är det vad som helst :P inte hans grej riktigt. haha

Jag har varit riktigt glad idag. Det har varit en bra dag! Solen har varit framme och jag har umgåtts med mina kära systrar och min söta systerson Tristan! Tack :)

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0