Ny lägenhet

Igår bars det in flyttkartonger och möbler för fullt. Först två trappor ner från förra lägenheten sen två trappor upp i nya. Den är helt underbar. En ordenligt kyl&frys, stort badkar (det förra var bara 135cm), en diskmaskin!! Tack gud för denna uppfinning. Total lycka varje gång man ställer in något i maskinen!

Nu när vi har flyttat från en etta till en trean känner vi att det fattas liiiite möbler att fylla upp med. Eller villket hemskt ord, fylla upp.. Men vi kan kalla det så för tillfället. Det behövs bokhyllor och massa andra möbler men vet inte vad. Vad har man för möbler?  Ge gärna förslag!

Ikväll hyr vi film och inviger vårt härliga badkar!! Imorgon hämtar vi hem Tjockis också, hon fick bo hos mamma och pappa under flytten.

För er som undrar så går skolan bra. Är bara lite senil och vimsig men sånt får man stå ut med. Kanske ska köpa sånna där post-it lappar och klista fullt på hela mig så jag vet vad jag ska göra och när.

Justja till Camilla som skrev för ett tag sen:
Vi köpte den på ikea i Gävle när dom sålde ut dom för 99 kr (tror jag). Vet inte om dom finns kvar men kolla på nått Ikea eller fråga efter en sådan där!

Tro jag slutar där:)
Ha det underbart!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0