tapetval

solen skiner in genom våra stora fönster samtidigt som det snöar pyttesmå lätta flingor. Så fint! Min kärlek Anders har precis åkt till skolan och jag blir hemma idag för min hals känns inte alls okej plus att jag är seg. Är så glad över den här lägenheten. Stoooora härliga fönster, bra planlösning och ett stort ljust badrum!

Igår skickade jag in så att vi får allt nytt, nya golv, nya tapeter, ny målade luckor i sköket och målat i taket! Finns så få fina tapeter men de ska nog bli fint endå! Gör en rejäl chansning och ska ha svart golv i hallen haha. men de kommer bli fint hoppas jag. Jag är egentligen mer för ljusa lätta färger men varför inte göra något nytt?

 Ha det underbart!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0