nobody said it was easy

Åkte till Ikea med syster yster tidigt idag och inhandla lite saker. Fyndade även en bokhylla på en loppis och en tvbänk av Göööran! Najs.

Gillar inte kvällarna alls nuförtiden. Allrahelst inte när jag är ledig. Min kärlek sover då han ska upp tidigt imorgon. De ger tid till att tänka...  Jag behöver dag och jag behöver saker att göra. Helst hela tiden. Är helt plötsligt inne på ett nytt hjulspår som jag inte alls känner till. Kallas det kanske utveckling? What doesn´t kill you makes you stronger..? Eller hur är det man brukar säga. Utveckling eller inte så är det läskigt. Jag är feg och gillar när saker är lite som det brukar. Jag måste slänga av mig feg-tröjan nu. Se framåt och förstå att ur allt ont kommer det något bra. För innerst inne så känns det så. Allt kommer ordna sig snart. 

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0