1356'

Väntar på att min kära syster ska hämta upp mig och Tija. Dagen ska spenderas i gott sällskap och kreativiteten vi har kommer nocka alla i vår närhet :p ... på ett emh.. bra sett!!

KrokHjärta jag gjorde för några dagar sedan.



Jag har en liten fråga också.. om det nu är någon som läser :p Jag har letat efter en byst (tror jag det heter) på en man och en kvinna. Det ska vara i betong och dem ska inte vara så höga, ca en 12 cm kanske. 

De ska se ut såhär:
 
På sidan jag hittade dessa så kunde man inte beställa, har ingen aning om vad sånna kostar men jag vill ha!
För er snuskhummrar där ute så vill jag bara säga att det är inte porrigt, det är sensuellt. Eller bara vackert..
Såå om någon vet vad jag hittar liknande så skriv snälla! :)

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0