1733

Är så stolt över mig själv! På onsdagar har vi två matte lektioner irad. Den första är obligatoriskt medan den andra då är frivillig.

Känner på första lektionen att jag inte riktigt förstår så jag stannar kvar minst en timme till! Förstår ni vilken diciplin det krävs av någon som helst absolut inte alls går till skolan!! Så jag är stolt :) Känns bra också att jag har räknat ikapp där man ska vara nu i boken och kan bara känna ett lugn nu!

Tills imorgon då... har prov i DATA imorgon, sen på fredag har jag bestämt möte med min lärare i historia för att reda ut vad jag ska skriva om i mitt fördjupningsarbete och sen min vänner har jag ett matte prov! Efter det är det projekt (privat på fritiden). Ska filma då och förhoppningsvis är vi awesome och får sjukt mycket gjort!

Nu ska jag dricka mitt kaffe som står framför mig :)

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0