Amor vincit omnia

Imorgon bär det av till veterinären. Usch.. det känns jobbigt. Samtidigt skönt att få veta vad det är för knöl, att få veta att den inte är farlig för stackars Tija. (hoppas hoppas att den är ofarlig, håll tummarna) Hoppas också att vädergudarna lugnat sig imorgon så vi kan gå dit utan att blåsa bort.

Har lite glada nyheter också. Har sökt in till ekonomiprogrammet på högskolan här. Är blandade känslor. Självklart mest spännande men också nervös såklart. Högskolan. Så vuxet. Måste jag börja bete mig fint nu? Vara duktig.. Bli vuxen.. Oj oj. Äh, så omogen är jag inte men Högskolan, det känns så avlägset. Något man skjuter till framtiden men nu är ansökan inskickad! Jag väntar med spänning och hoppas såklart att jag kommer in!

Håller ni tummarna för oss imorgon? :)
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: emelie

hoppas det går bra med Tija!

2010-11-24 @ 23:18:10
URL: http://emelllieh.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag håller alla tummar, både för Tija och för att du kommer in! :)

2010-11-25 @ 12:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0