Har du pengakoll?

sitter här och äter upp min chokladjulkalender (jaa..man får äta sån fast man är ehm.. "vuxen"). Dricker även gott (kallt..) kaffe till!

Mitt huvud snurrar totalt. Jag fick med på http://www.pengakoll.se 's 30 dagars utmaning. Man får 10 brev till sin mejl under 30 dagar för att förbättra sin ekonomi! För er som sett på lyxfällan så är Charlie Söderberg (den blonda) en av dem som leder sidan!

Är nu inne på bred numero tre då man ska skriva en budget. Lättare sagt än gjort!! Har väl någorlunda koll på pengarna här men jag hoppas det blir bättre med verktygen som finns på den sidan! Man ska även lägga in mål man vill nå, skrev bil och semester! Det är gratis att gå med och man kan få jätte bra tips! Rekomenderars starkt :)

Det snöar här utanför också, ett vitt täckte har lagt sig! Skickade ut Tija på tomten när första snön kom alldeles nyss (hon blev glad ofc :p) och hon blev så förvånad och nosade runt för att se vad det var :) Sötaste!

Ikväll ska vi tvätta och jag ska passa på att gå in i förrådet när vi ändå är i källaren för att mäta alla grejer vi här där nere. Det mesta ska nämligen läggas ut på blocket och tradera! Tradera använder jag endast för att det var gratis när man gick med på http://www.pengakoll.se !!

La familia ;P


Spretigt inlägg som vanligt! 
Nu ska jag läsa lite favoritbloggar o bara ha det skönt!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0