omg.. it´s friday'

Redan igår kväll när jag kom hem påmindes jag av att morgondagen skulle bli stressig. Positivt där, att lägga sig efter tolv på natten och känna stressen krypa fram.  Tija väckte mig strax innan att min alarm på mobilen skulle ringa och jag ville inget hellre än att gosa ner mig med min vackra pojkvän som så sött låg och sov!

Gick ut med Tija, gav henne mat och fick i mig frukost innan det var dags att dra igång dagen ordentligt. Mötet jag hade med min lärare var lyckat. Jag trodde inte alls han skulle gilla min idé om att skriva om bedrägerier. Men han nappade och jag fick bra tips!! Det gillar vi :) Dagen förflöt sen med ett mindre lyckat matte prov, skynda hem och käka snabbt sen iväg för filminspelning! Den var hektiskt, oerhört rolig, kreativ, utmanande etc etc!! Som vanligt med andra ord!

Jag har snart insett att det faktiskt ÄR fredag idag och att morgondagen kan sovas bort om det är så :) (sovas bort betyder sova till Kanske kl.11.. kanske.. förmodligen inte.. men kanske..)

Nedan: Sötaste William!!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0