Per aspera ad astra'

Ett år av förändring. Nu är ju inte året slut ännu men det är inte långt kvar. Så mycket har hänt. Så mycket oförutsägbart. Så mycket har lett till positiva saker i slutändan. Därför vill jag tro att allt ont för något gott med sig. Till slut. Är man mitt i en kris så är det förmodligen inte lätt att se det men tro på den gamla klyschan som säger att det som inte dödar härdar. Med med min erfarenhet så blir man starkare när man gått igenom något jobbigt. Man utvecklas och får nya perspektiv!

Genom svårigheter mot stjärnorna'
______________________________________

Imorgon ska jag till skolan för att få ut betyg och intyg som ska skickas iväg till antagningen! Guud vad jag hoppas att jag kommer in på utbildningen :)




Anders, min kärlek, jag älskar dig!

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0