som en golfboll..... :(

Är hemma från skolan idag då jag känner mig förkyld och har ont i lederna.. kunde inte sova jätte bra i natt..Skumt för ja kände mig dålig först igår när vi kom hem från Mia och blev sjuk så fort...

Låg nyss och gosade med Tija då jag kände något hemskt på hennes framben. Kände lite extra för att vara säker.. hjärtat slog trippelslag på mig tror jag. Det är en knöl.
 En mjuk "flyttbar" knöl stor som en golfboll och den sitter på frambebet precis när hon böjer benet. Hur har vi missat den?? Hon är ju långhårig så det har sett ut som lite lurv där men nu när jag kännt den går den inte att missa. Ringde Anders och berättade på en gång! Han sa att det nog inte är farligt... gud va ja hoppas att det är någon ofarlig fettknöl...



Ska ringa veterinären för att försäkra mig om att allt är som det ska...Guud va jag hoppas allt är som det ska..Vår fina Tija!!

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0