2215

Har varit en riktig hemmafru idag och städat hela lägeneten, diskat, vikt/lagt in all tvätt och lagat mat till grabbarna! Nu sitter jag här och hoppas att min kära Anders ska tycka att han är för trött för att plugga och komma hem ;p (eller att han hunnit färdigt ofc!)

Och till något helt annat. Jag tycker min förlovnigsring blivit helt matt (ja veet, dagens I-lands problem) så jag ska googla runt på internet för att se om det finns nått enkelt sett för att få den så glansig och fin som den var! :) Har ni några tips så skriv dem gärna!




Eftersom jag har haft städ dag (ehm.. hemmafru dag ;p) och Anders har pluggat så har Tija inte fått leka så mycket som hon brukar. Nu sover hon men i vanliga fall när hon är understimulerad blir hon tokig!! Skulle vara så otroligt härligt med en lek kompis till henne. Det är inte så att alla man träffar på promenaden har tid eller lust att stanna och leka.


Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0