Höstregnetärhär

Väntar på att min kärlek ska plugga färdigt så vi kan gå på stan å förhoppningsvis hitta lite snygga höstkläder (ehm..läs typ mössa och kanske skor).

Vi har flyttat in i vår nya lägenhet helt nu, med undantag för en lampa och diverse små saker som ännu är kvar i våran gamla. Staketet är på plats och nästan färdigmålat så nu har vi "våran" lilla plätt på jorden, lökarna (tulparnarna etc.. min nörd hobbie) är satta i jorden och nu vill jag ha februari så jag får se om jag lyckats!! Trivs verkligen här, det känns hemma!

 Skulle lagt in bilder på datorn om jag haft några. Sitter vid våran stationära och har inte hunnit lagt in några ännu. När det slutat regna får ni bilder på uteplatsen o så! Fast det kanske är nu höstrusket börjar.. ni vet regnet som inte slutat när det väl kommit igång utan övergår sakta i snö och iskall vinter!!!

Så, ja lämnar er med de mysiga bilderna i huvudet så hörs vi (!)
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0