Ps....

Idag har jag och Karro slitit som gnuer på jobbet men är ändå inte klara ännu. Snart så :) När jag kom hem tog jag en skööön dusch och nu sitter jag med små toffsar i håret med hopp om att det ska bli lockigt! Funderar nämligen på att kanske lockpermanenta men måste ju testa först hur jag ser ut i lockigt ;p

Igår tittade min kärlek och jag på Ps. I love you. Guuud!! Blir darrig i händerna och rinnig i ögonen bara jag tänker på den. Så fruktansvärt hemsk. Usha.. Men en sån bra film!
Ger er ett vackert citat från filmen: "If you can promise me anything, promise me that whenever you're sad, or unsure, or you lose complete faith, that you'll try to see yourself through my eyes." 


Min skatt, jag älskar dig!

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0