´Tack

Dagen har spenderast mestadels ute vid kollonin med Mia, Tristan, William, Anders och Tija :) De grävde och fixade medan jag tog de lugnt (läs latade mig)!

Väl hemma var min kärlek och jag riktigt frussna så vi tog ett härligt varmt långt bad!! Så behövligt :) Minns inte när vi tog ett mysigt bad tillsamans senast! Jag känner den där känslan i kroppen.
Den är varm (lagom ofc!), behaglig, mjuk, trygg och lugnande. Tror det där badet verkligen väckte mig!

Nu sitter jag med en varm kopp choklad, några mackor och ska alldeles strax se Arga snickaren! Yey!


Nedan: Finaste Tija


Tija och Anders gräver för fullt!


Små söta pelargonknoppar!

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0