So what, I´m still a rockstar...

Började dagen med en långprommis med min kärlek och Tija. Mellanlandade lite snabbt hos mina föräldrar innan färden fortsatte hemmåt. Därefter har det slöats något fruktansvärt ;P Anders har lekt och underhållit Tija medan jag sovit ellet fläskat i mig mat (:P) Herregud vilket bra flickvän jag är.

Vi ska strax ut på en till sjukt lång promenad (förmodligen). Kanske köra lite sök övningar? Hon är faktiskt riktigt grym på det!

MEN först slöa lite till i våran utomordentligt sköna rymliga soffa ;P

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Pia

Klart att du skall passa på att slöa när du kan =) Tids nog så har du häcken full och inte kan ta det lugnt när du vill =) Saknar er! Puss

2010-09-13 @ 08:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0